Site Overlay

«Технології в сучасному мистецтві» Олександра Величка

Сходив у віртуальний Лувр, погрався з NFT-криптокотом, завів птеродактиля на задньому дворі… Це все віртуальна доповнена реальність, з якою познайомилися відвідувачі відкритої лекції Олександра Величка «Технології в сучасному мистецтві». Захід відбувся в рамках проєкту «Тонка червона лінія» у Бахмуті.На прикладах реалізованих кейсів Олександр Величко, спеціаліст з AR-технологій та експерт з аудіовізуального мистецтва (Київ) продемонстрував можливості технологій доповненої реальності. І запевнив, що вже за декілька років вони не будуть не те що дивувати, а взагалі стануть буденністю, як смартфони.«Четверта технічна революція вже відбулася. Індустріалізація закінчилася, людство вже не будує заводи. В космос людей запускали з меншими технічними можливостями, ніж зараз є у смартфонах», – говорить Олександр.Мистецтво також рухається вперед і стає цифровим. NFT-токени (цифрові зображення, які можна придбати за криптовалюту) вже не дивина. А ось суми, за які деякі з них продаються, досі шокують:«Першою була крипто-кошечка. Її продали за 500 тис доларів. Отаке мистецтво», – говорить Олександр, демонструючи на екрані зображення піксельної кицьки з райдугою.А найдорожчій діджитал арт-об’єкт у світі створив цифровий художник Біпл (Beeple). Він назбирав 5000 своїх діджитал-робіт за 7 років та створив з них панно, яке купили за 69 мільйонів доларів. «Його немає в реальному світі. Це не фізична картина, це не полотно. По суті, це зображення, просто джипег-файл за 69 мільйонів доларів», – пояснює Олександр.Проєкт «Тонка червона лінія» реалізує «ДЦМ «ДОБРО» у співпраці зі студією Лєни Клочко «Jipabimil» за підтримки Українського Культурного Фонду.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Translate »