Site Overlay

Перешкоди ставили під загрозу задум та структуру експозиції, але врешті решт, навіть допомагали

Швидке рішення довелося приймати з фотороботами Саші Джанта, які за помилкою роздрукували у меншому форматі, ніж це вимагалося. Довелося змінювати концепцію розвішування, але вийшло навіть краще. Картин Романа Мініна взагалі могло не бути на експозиції, якби не дивовижне співпадіння: «Ми не змогли зв’язатися з Романом Мініним, який був у від’їзді на той час, а його картини також були заявлені до участі. Але і тут нам дуже пощастило. Виявилося, що його роботи зберігаються саме у цьому інституті, тож арт-дилер та куратор Ігор Абрамович запропонував на вибір декілька картин. І все вдалося», – говорить Лєна.

Спільна праця творить дива, і експозиція стартувала вчасно, зустрічаючи перших глядачів.

«Усі перешкоди на нашому шляху врешті решт допомогли. Спільними зусиллями ми зробили не просто виставку, а єдину інсталяцію з власною драматургією. Кожен художник, входячи у цей простір, відчуває, що це його власна експозиція, що саме його роботи видно і чути. А це найкращий результат, як на мене».

Проєкт «Тонка червона лінія» реалізує «ДЦМ «ДОБРО» у співпраці зі студією Лєни Клочко «Jipabimil» за підтримки Українського Культурного Фонду.

Translate »