Site Overlay

Художники-учасники проєкту «Тонка червона лінія» провели онлайн-зустріч з Майклом Ла Буртом (Michael La Burt, США).

Художники-учасники проєкту «Тонка червона лінія» провели онлайн-зустріч з Майклом Ла Буртом (Michael La Burt, США).

Майкл Ла Бурт, відомий режисер та письменник, знімав промо-ролики для багатьох всесвітньо відомих брендів, серед яких Adidas, Reebok, Louis Vuitton, Yohji Yamamoto. Окрім того він режисер музичних кліпів. Він не лише знімає відео для відомих музикантів та співаків (серед них Джоджі, Річ Брайан та Швейцарський Бітц, Апекс Твін), але й токенізує свої роботи для продажу на платформах криптоарту. Майкл поділився власним досвідом зі створення NF-токенів – невеличких анімаційних відео, які на спеціальних інтернет-платформах збирають мільйони переглядів та мають попит серед поціновувачів цифрового мистецтва.

«Наша відео-зустріч виявилася дуже цікавою. Майкл поділився власним досвідом і досвідом своїх коллег-живописців. NFT стають все популярніші в світі, і на цьому митці заробляють. В Україні цей напрям не дуже розвинений, але все в наших руках», – ділиться враженнями від зустрічі художниця Лєна Клочко. Роботи Майкла її зацікавили, адже вона сама також режисерка.

За словами Майкла, він почав займатися токенізацією (присвоєнням своїм міні-кліпам, схожим на анімацію, унікального електронного NFT-кода), коли цей напрям тільки почав розвиватися: «Ніколи не знаєш, що сподобається широкому загалу, але якщо втрапити у потрібне русло, то можна заробити на цьому не абиякі гроші».

Коротенькі діджитал-відео на спеціальних платформах продаються за сотні та тисячі доларів.

Проєкт «Тонка червона лінія» реалізує «ДЦМ «ДОБРО» у співпраці зі студією Лєни Клочко «Jipabimil» за підтримки Українського Культурного Фонду.

Translate »