Майстри технічного забезпечення виставки під керівництвом Олександра Величка вирішили пожартувати та у доданій реальності вклали у вуста Тані та робота слово «паляниця», яке промовляють герої картини у мобільному додатку. Вийшло весело и незвично. Художниці експеримент сподобався настільки, що анімацію залишили.
Картина досить незвична та багатошарова. Десь на поверхні – образ епатажної танцівниці на пілоні з дивною істотою біля ніг, але якщо придивитися, то стає зрозумілим інший підтекст картини. «Таня – це войовнича завзята жінка, незалежна та впевнена, яка тримається за древко прапору, нібито вона очолює армію позаду себе», – пояснює художниця Лєна Клочко. Цікаво, що моделлю та прообразом войовничої Тані стала продавчиня Тетяна з ринку. Вона не вперше позує місцевій художниці та навіть знімалася у її фільми-перфомансі.

В цій жінці художниця бачить зірку та яскраву сміливу особистість, тому охоче малює її портрети. Прообразом роботу став один з помічників пані Тетяни, у минулому кандидат наук, а зараз – маргінальна особа. Він радо погоджується на будь-яку просту роботу чи доручення, бо жінка з жалю його підгодовує. За словами Лєни, образ робота також багатозначний. Це не просто персонаж, який перебуває у добровільному рабстві у власної жінки. Це також уособлення страхів та внутрішнього конфлікту героїні. «Для мене образ робота – це в певній мірі зло. Це імітація людського життя, дещо, що не може відхилитися від інструкції ні на півкроку. Роботи вже зараз у нашому повсякденному житті і вони дещо лякають. Знаєте, мені іноді хочеться розбити свій телефон, коли зі мною у банку починає розмовляти чат-бот», – жартує Лєна.
Проєкт «Тонка червона лінія» реалізує «ДЦМ «ДОБРО» у співпраці зі студією Лєни Клочко «Jipabimil» за підтримки Українського Культурного Фонду.